trešdiena, 2013. gada 2. oktobris

"Dzīves elpas" JAUNUMI OKTOBRĪ


Labdien!

Paldies visiem “Dzīves elpas” dalībniekiem par kopā pavadīto septembri. 
Septmbris pagāja pilns jauku mirkļu, interesantu tikšanos, jaunas pieredzes un protams ikviens ieguva jaunas zināšanas un nostiprinājā jau esošās.

"Dzīves elpa" ir vieta, kur tikties latviešiem visā pasaulē, tieši tāpēc mēs esam atverti  ikvienam, lai kur arī Jūs šobrīd atrastos.

Mēs aicinam ar mums kopā būt arī oktobrī.

Oktobris ir sācies un mēs turpinām  piedāvāt jaunus nodarbību ciklus.

Sekojiet līdzi mūsu jaunumiem un Jūsu iespējām!

"Es esmu savvaļas mustangs"
 

                                   "Es esmu Rūķis Sapņotājs, kas rok ar lāpstu!"



"Esmu tikai instruments kāda augstāka spēka rokā"  
 
  "Katra diena, mums ir kā Dieva dāvana."